31°C

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Rejestr Danych Kontaktowych

Rejestr Danych Kontaktowych

29-07-2020

Co zrobić, by ograniczyć do minimum niezbędne wizyty w urzędach? Jak szybko uzyskać powiadomienie o dokumentach gotowych do odbioru, zbliżającym się terminie utraty ważności dowodu osobistego, rozpatrzeniu złożonych wniosków czy konieczności uzupełnienia dokumentów? Skorzystaj z Rejestru Danych Kontaktowych!

 

Rejestr Danych Kontaktowych (RDK) wchodzi w skład Systemu Rejestrów Państwowych (SRP). Do tej pory do RDK dołączyło już ponad 3 500 000 Polaków. Głównym celem usług udostępnionych w ramach RDK jest ułatwienie kontaktu urzędników z obywatelami. Dzięki RDK pracownicy urzędów mogą z wyprzedzeniem informować mieszkańców np. o kończącym się terminie ważności dowodu osobistego, rozpatrzeniu złożonych wniosków o świadczenia (m.in. „500+”) i innych.

Przekazanie danych jest dobrowolne i bezpłatne. Dane można zmienić lub usunąć w dowolnym momencie.

Więcej informacji: KLIKNIJ  TUTAJ.

 

 

Źródło: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

« Powrót

Drukuj

Jakość powietrza

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Urząd Miasta i Gminy w Skawinie

Rynek 1, 32-050 Skawina

Tel. centrala: +48 12 277 01 00

Fax +48 12 277 01 10

urzad@gminaskawina.pl

Godziny pracy

Poniedziałek 8.00 - 17.00
Wtorek 7.30 - 15.30
Środa 7.30 - 15.30
Czwartek 7.30 - 15.30
Piątek 7.30 - 14.30

© 2009 by UMIG Skawina. Aplikacje internetowe i tworzenie stron WWW by ESC SA.