Poniżej publikujemy Obwieszczenie Komisji ds. przeprowadzenia wyborów do Skawińskiej Rady Seniorów kolejnej kadencji wraz z kalendarzem wyborczym:


Wybory Skawińskiej Rady Seniorów

OBWIESZCZENIE

z dnia 17 października 2022 r.

Komisja ds. przeprowadzenia wyborów, ogłasza kalendarz wyborczy wyborów Skawińskiej Rady Seniorów:


Od 18 października 2022 r. do 14 listopada 2022 r. do godz. 17.00 – zgłaszanie kandydatów na członków Skawińskiej Rady Seniorów.

  • Skawińska Rada Seniorów składa się z przedstawicieli osób starszych, przedstawicieli podmiotów działających na rzecz osób starszych, w szczególności przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz przedstawicieli podmiotów prowadzących uniwersytety trzeciego wieku.
  • Zgłoszenia kandydatów na członków Rady dokonują:
  • Kandydaci do Skawińskiej Rady Seniorów oraz osoby ich popierające muszą być mieszkańcami Gminy Skawina.
  • Dla formalnego zgłoszenia kandydata należy:
  • Seniorzy osobiście lub przez inną osobę, którzy ukończyli do dnia 17 października 2022 r. 60 lat,poprzez dostarczenie karty zgłoszeniowej oraz listy poparcia 10 seniorów (osób, które ukończyły 60 lat) dla kandydata.
  • Podmioty działające na rzecz osób starszych w liczbie nie większej niż 2 kandydatów poprzez dostarczenie karty zgłoszeniowej oraz listy poparcia 10 seniorów(osób, które ukończyły 60 lat) dla kandydata.
  • Pobrać druki, karty zgłoszenia i listy poparcia z Biura Rady Miejskiej Rynek 2, pok. 3 w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie lub ze strony internetowej www.gminaskawina.pl
  • Przekazać wypełnioną kartę zgłoszenia wraz z listą poparcia do Biura Rady Miejskiej w terminie do 14  listopada 2022 r. do godziny 17.00

17 listopada 2022 r. – ogłoszenie listy kandydatów na członków Skawińskiej Rady Seniorów.

26 listopada 2022 r. – wybory członków Skawińskiej Rady Seniorów.

  • Przeprowadzenie wyborów do Skawińskiej Rady Seniorów w sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Skawinie im. Komisji Edukacji Narodowej w godzinach 10.00 - 12.00.
  • Uprawnionymi do oddania głosu na kandydata do Rady są mieszkańcy Gminy Skawina, którzy do dnia zebrania ukończyli 60. rok życia.

28 listopada 2022 r. – ogłoszenie oficjalnych wyników wyborów Skawińskiej Rady Seniorów.

Komisja ds. przeprowadzenia wyborów Skawińskiej Rady Seniorów :

  • Stanisław Lupa - Przewodniczący Komisji
  • Antoni Sapała- Zastępca Przewodniczącego Komisji
  • Zdzisława Bała - Sekretarz Komisji
  • Andrzej Wrzoszczyk- członek Komisji
  • Eugeniusz Zając – członek Komisji

Wszelkich wyjaśnień w sprawie wyborów do Skawińskiej Rady Seniorów udziela Przewodnicząca Rady Miejskiej – Ewa Masłowska

e-mail: e.maslowska@gminaskawina.pl


Poniżej publikujemy również Obwieszczenie Komisji ds. przeprowadzenia wyborów Skawińskiej Rady Seniorów w sprawie terminu zgłaszania kandydatów na członków Skawińskiej Rady Seniorów:


OBWIESZCZENIE

z dnia 17 października 2022 r.

Komisji ds. przeprowadzenia wyborów Skawińskiej Rady Seniorów

w sprawie terminu zgłaszania kandydatów na członków

Skawińskiej Rady Seniorów

Wyznacza się termin zgłaszania kandydatów na członków Skawińskiej Rady Seniorów od dnia
18 października 2022 r. do 14 listopada 2022 r.

Zgodnie ze Statutem Skawińskiej Rady Seniorów:

  • Skawińska Rada Seniorów składa się z przedstawicieli osób starszych, przedstawicieli podmiotów działających na rzecz osób starszych, w szczególności przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz przedstawicieli podmiotów prowadzących uniwersytety trzeciego wieku.
  • Zgłoszenia kandydatów na członków Rady dokonują:
  • Kandydaci do Skawińskiej Rady Seniorów oraz osoby ich popierające muszą być mieszkańcami Gminy Skawina.
  • Dla formalnego zgłoszenia kandydata należy:
  • Seniorzy osobiście lub przez inną osobę, którzy ukończyli do dnia 17 października 2022 r. 60 lat,poprzez dostarczenie karty zgłoszeniowej oraz listy poparcia 10 seniorów (osób, które ukończyły 60 lat) dla kandydata.
  • Podmioty działające na rzecz osób starszych w liczbie nie większej niż 2 kandydatów poprzez dostarczenie karty zgłoszeniowej oraz listy poparcia 10 seniorów(osób, które ukończyły 60 lat) dla kandydata.
  • Pobrać druki karty zgłoszenia i listy poparcia z Biura Rady Miejskiej Rynek 2, pok. 3 w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie lub ze strony internetowej www.gminaskawina.pl
  • Przekazać wypełnioną kartę zgłoszenia wraz z listą poparcia do Biura Rady Miejskiej w terminie do 14 listopada 2022 r. do godziny 17.00.

Druki karty zgłoszenia i listy poparcia są dostępne w Biurze Rady Miejskiej, Rynek 2 w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie oraz na stronie internetowej www.gminaskawina.pl .

Wypełnioną kartę zgłoszenia wraz z listą poparcia, podpisaną przez co najmniej 10 seniorów (osób które ukończyły 60 lat) zamieszkałych na terenie Gminy Skawina należy składać do Biura Rady Miejskiej w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie, ul. Rynek 2 w godzinach pracy Urzędu.

Przewodniczący Komisji

(-) Stanisław Lupa