Na podstawie §13 i §14 Załącznika do Uchwały Nr XIII/168/15 Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 25 listopada 2015 r. w sprawie przyjęcia „Zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji społecznych na terenie Gminy Skawina”, zmienionej Uchwałą Nr XXX/431/17 Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 31 maja 2017 r. oraz Uchwałą Nr VI/61/19 Rady Miejskiej Skawinie z dnia 27 marca 2019 r.,Burmistrz Miasta i Gminy Skawina zarządza, co następuje:

Przedmiot konsultacji:
1) Postanawia się przeprowadzić konsultacje społeczne, których przedmiotem jest projekt uchwały Rady Miejskiej w Skawinie w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Gminy Skawina (Załącznik Nr 1)
2) Konsultacje prowadzone są w celu poznania opinii, złożenia uwag bądź propozycji w zakresie projektu, o którym mowa w pkt. 1.

Zasięg konsultacji:

Konsultacje mają zasięg ogólnogminny – skierowane są do wszystkich mieszkańców Gminy Skawina.


Termin rozpoczęcia i zakończenia konsultacji:


  • Rozpoczęcie konsultacji: 16 lutego 2024 r.
  • Zakończenie konsultacji: 8 marca 2024 r.


Formy konsultacji:

Konsultacje przeprowadza się w formie pisemnej poprzez przyjmowanie uwag  z zastosowaniem arkusza konsultacyjnego, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia, w następujący sposób:
a) poprzez przesłanie arkusza na adres poczty elektronicznej: urzad@gminaskawina.pl  (za ważne uznaje się stanowiska przesłane w postaci obrazu elektronicznego arkusza konsultacyjnego, o którym mowa powyżej, z podpisem osoby zgłaszającej, rekomendowane jest dołączenie tożsamej wersji edytowalnej dokumentu np. w formacie .doc, .rtf;
b) przez złożenie na Dzienniku Podawczym Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, Rynek 14, 32-050 Skawina, w godzinach pracy urzędu;
c) pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, ul. Rynek 1, 32- 050 Skawina (decyduje data wpływu do Urzędu);
d) poprzez system ePUAP, adres skrytki Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie ePUAP: /umigskawina/SkrytkaESP. Za ważne uznaje się stanowiska przesłane w postaci skanu podpisanego formularza zgłaszania uwag lub dokumentu podpisanego elektronicznie (za pomocą podpisu zaufanego, bezpiecznego kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego z e-dowodu); rekomendowane jest dołączenie tożsamej wersji edytowalnej dokumentu np. w formacie .doc, rtf.