Raport z konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Miejskiej w Skawinie w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Gminy Skawina.

Działając na podstawie art. 5a ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(t.j. Dz. U. z 2023 poz. 40) oraz §15 Załącznika do uchwały nr XIII/168/15 Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 25 listopada 2015 r. w sprawie przyjęcia „Zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji społecznych na terenie Gminy Skawina”, zmienionej uchwałą nr XXX/431/17 Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 31 maja 2017 r. oraz uchwałą nr VI/61/19 Rady Miejskiej Skawinie z dnia 27 marca 2019 r., Burmistrz Miasta i Gminy Skawina przedkłada raport z konsultacji społecznych dotyczących projektu uchwały Rady Miejskiej w Skawinie w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Gminy Skawina.

CEL KONSULTACJI:

  • poznanie opinii, złożenie uwag bądź propozycji przez zainteresowane strony w zakresie projektu uchwały Rady Miejskiej w Skawinie w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Gminy Skawina.

PODMIOTY ZAANGAŻOWANE W KONSULTACJE:

  • zgodnie z Zarządzeniem Nr 46.2024 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina z dnia 8 lutego 2024 r. konsultacje miały zasięg ogólnogminny – skierowane były do wszystkich mieszkańców gminy Skawina.

PRZEBIEG I WYKORZYSTANE FORMY KONSULTACJI:

  • Konsultacje społeczne prowadzone były w terminie: od 16 lutego 2024 r. do 8 marca 2024 r. Ogłoszenie konsultacji było poprzedzone Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Skawina
    Nr 46.20224 z dnia 8 lutego 2024 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych
    w zakresie projektu uchwały Rady Miejskiej w Skawinie w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Gminy Skawina.
  • Konsultacje przeprowadzono w formie pisemnej poprzez przyjmowanie uwag
    z zastosowaniem formularza konsultacyjnego, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia, w następujący sposób:
  • poprzez przesłanie arkusza na adres poczty elektronicznej: urzad@gminaskawina.pl
    (za ważne uznaje się stanowiska przesłane w postaci obrazu elektronicznego arkusza konsultacyjnego, o którym mowa powyżej, z podpisem osoby zgłaszającej, rekomendowane jest dołączenie tożsamej wersji edytowalnej dokumentu np. w formacie .doc, .rtf
  • przez złożenie dokumentu na Dzienniku Podawczym Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, Rynek 14, 32-050 Skawina, w godzinach pracy urzędu;
  • wysłane pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, ul. Rynek 1, 32- 050 Skawina (decyduje data wpływu do Urzędu)
  • wysłane poprzez system ePUAP, adres skrytki Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie ePUAP: /umigskawina/SkrytkaESP. Za ważne uznaje się stanowiska przesłane w postaci skanu podpisanego formularza zgłaszania uwag lub dokumentu podpisanego elektronicznie
    (za pomocą podpisu zaufanego, bezpiecznego kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego z e-dowodu); rekomendowane jest dołączenie tożsamej wersji edytowalnej dokumentu np. w formacie .doc, .rtf

W celu uzyskania jak najszerszej grupy osób zaangażowanych w procedurze konsultacji wykorzystano stronę www.gminaskawina.pl, portal społecznościowy Facebook i aplikację eSkawina.

WYNIKI KONSULTACJI:

Wyniki konsultacji znajdują się w raporcie zamieszczonym poniżej.