Na podstawie art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Skawina podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przeznaczonej do oddania w użyczenie na okres do 10-ciu lat.

Przedmiotem użyczenia jest nieruchomość ozn. jako dz. nr 926/1 o pow. 0,4235 ha, stanowiąca własność Gminy Skawina, położona w Jaśkowicach.

Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Skawina przedmiot użyczenia znajduje się w terenie o następującym przeznaczeniu:

- tereny zabudowy usługowej z zakresu usług publicznych – Symbol Planu: F2UP,

- tereny tras komunikacyjnych – publiczne drogi klasy dojazdowej – Symbol Planu: KDD.

Wyżej opisany przedmiot użyczenia zostaje przeznaczony do oddania w nieodpłatne użyczenie na cele realizacji inwestycji zagospodarowania terenu na dz. nr 926/1, m.in. obiektami małej architektury.

Wykaz ten zostaje wywieszony na okres 21 dni w terminie od dnia 17 kwietnia 2024 r. do dnia 7 maja 2024 r. na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, ul. Rynek 3. Wykaz zostaje również zamieszczony na stronie internetowej www.gminaskawina.pl w zakładce Urząd i Rada (Ogłoszenia urzędowe) i w Biuletynie Informacji Publicznej. Ponadto informacja o wywieszonym wykazie zostaje podana do publicznej wiadomości w prasie lokalnej o zasięgu obejmującym co najmniej powiat.

Informacji w powyższej sprawie udziela Wydział Mienia i Geodezji Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, ul. Rynek 3, pok. nr 7, tel. (12) 277-01-57.