
Trwa nabór wniosków na bezpłatny odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z nieruchomości będących własnością osób fizycznych.
Odbiór odpadów azbestowych z nieruchomości osób fizycznych następuje na wniosek właściciela obiektu, jego zarządcy lub władającego.Gmina Skawina całkowicie finansuje koszty: załadunku na terenie nieruchomości odpadów zawierających azbest, transportu tych odpadów, ich składowania i utylizacji. Realizacja zadania nie pokrywa kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych lub elewacji. Akcja trwa do października 2021 roku.
W związku z zaistniałą sytuacji zagrożenia epidemicznego, druk wniosku o dokonanie odbioru, transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest, można pobrać w wersji elektronicznej na stronie internetowej www.gminaskawina.pl w zakładce: Ochrona Środowiska – Procedury i wnioski - Azbest. Bezpośredni odnośnik TUTAJ.
Wersja papierowa dostępna jest także bezpośrednio w UMiG po wcześniejszym telefonicznym kontakcie z pracownikiem Wydziału Ochrony Środowiska – nr telefonu: 12 277-01-06.