Prawie 14 tys. przejazdów, ponad 50-procentowa frekwencja, 1000 uczestników. Te liczby podsumowują drugi tydzień Rowerowego Maja - 

największej kampanii w Polsce promującej zrównoważoną mobilność wśród dzieci, młodzieży i rodziców.


Do tej pory uczniowie i przedszkolaki mieli 9 dni zajęć. W tym czasie wykonali w sumie 13 772 przejazdy na rowerze, hulajnodze lub rolkach. Ponad 380 dzieci może pochwalić się 100-procentową frekwencją! Serdecznie gratulujemy i przypominamy, że uczestnicy, którzy nie pominą ani jednego dnia, otrzymają atrakcyjne nagrody indywidualne. Otrzymają je także najlepsze placówki, szczególnie zaangażowane klasy i grupy przedszkolne. Nagrody ufundował Urząd Miasta i Gminy w Skawinie oraz partnerzy akcji: Wojewoda Małopolski, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Starostwo Powiatowe w Krakowie, Koleje Małopolskie, Centrum Kultury i Sportu w Skawinie, Brandbox, CEZ Skawina, Dragon, Inka, Lodowisko Skawina, MC Learning Centre, Promoexpress. Patronat medialny nad kampanią objęło Radio SuperNova oraz portal Skawina24.com. Serdecznie dziękujemy partnerom kampanii!

Trzeci, ostatni tydzień
Statystyki już teraz robią wrażenie, ale na pewno wzrosną. Część placówek oświatowych posiada bardzo wysoką frekwencję i w rywalizacji o liczbę przejazdów różnice są bardzo niewielkie. codziennie aktualizowane dane odnośnie liczby przejazdów i frekwencji znajdują się na dedykowanej kampanii stronie internetowej https://rowerowymaj.eu/skawina

Dzieciom, młodzieży, rodzicom i pracownikom przedszkoli oraz szkół życzymy dobrej zabawy!


„Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014 -2020”.

Źródło: BB