Koleje Małopolskie stawiają na zadowolenie swojego pasażera. Już po raz drugi prowadzą badania satysfakcji pasażerów, aby dowiedzieć się, co działa lepiej, a co gorzej, co można poprawić i udoskonalić.


Udział w badaniu to bardzo dobra okazja, aby wyrazić swoje zdanie i aby miało ono realne odzwierciedlenie w działaniach podejmowanych w zakresie organizacji i doskonalenia jakość usług świadczonych przez przewoźnika. Każda odpowiedź pomoże lepiej zrozumieć oczekiwania pasażerów, aby wprowadzane zmiany celnie odpowiadały na potrzeby podróżnych.

Jak można wziąć udział w ankiecie?

  • Online: Od 16 do 31 października można wypełnić formularz online, znajdujący się pod adresem:

Wersja w języku polskim: https://forms.gle/5A6JGT5hSrju6NsHA
Wersja w języku angielskim: https://forms.gle/qsFoNdvPgEeNgFWs7

  • Stacjonarnie: Ankieterzy będą dostępni w pociągach Kolei Małopolskich od 16 do 31 października, gdzie można wypełnić ankietę na miejscu.
  • Skanowanie kodu QR: Na monitorach w pociągach wyświetlane będą kody QR, które po zeskanowaniu przekierują bezpośrednio do formularza ankiety.

Dlaczego warto wziąć udział?

  • Masz realny wpływ: Twoje sugestie i uwagi pomogą w udoskonaleniu usług świadczonych przez Koleje Małopolskie. To świetna okazja, by powiedzieć, co działa dobrze, a co warto zmienić.
  • Poprawa komfortu podróży: Dzięki wskazówkom pasażerów Koleje Małopolskie mogą wprowadzać zmiany, które uczynią podróże bardziej komfortowymi, szybciej docierającymi do celu i jeszcze bardziej przyjaznymi dla pasażerów.
  • Zajmie to tylko kilka minut: Ankieta jest anonimowa i szybka do wypełnienia, więc nie zajmie ona dużo czasu, a może przynieść wiele korzyści!

Nie zwlekaj, wypełnij ankietę i weź udział w doskonaleniu jakości podróżowania pociągiem!


Źródło: Koleje Małopolskie