Zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Gminy Skawina 128.2024 z dnia 21 maja 2024 rozpoczynamy konsultacje społeczne projektu „Strategie Rozwiązywania Problemów Społecznych w gminie Skawina na lata 2024 - 2030”.
Zasięg konsultacji
Konsultacje mają zasięg ogólnogminny – skierowane są do wszystkich mieszkańców Gminy Skawina, którzy ukończyli 16 lat.
Termin rozpoczęcia i zakończenia konsultacji:
- Rozpoczęcie konsultacji: 29 maja 2024 r.
- Zakończenie konsultacji: 19 czerwca 2024 r.
Harmonogram konsultacji:
- 22 maja 2024 r. - głoszenie zamiaru przeprowadzenia konsultacji
- 29 maja 2024 r. - rozpoczęcie konsultacji
- od 29 maja 2024 r. do 19 czerwca 2024 r. - konsultacje pisemne
- 4 czerwca 2024 r. - spotkanie publiczne z mieszkańcami i przedstawicielami organizacji pozarządowych
- 19 czerwca 2024 r. - zakończenie konsultacji
- nie później niż do 19 lipca 2024 r. - opublikowanie raportu podsumowującego konsultacje
Projekt „Strategie Rozwiązywania Problemów Społecznych w gminie Skawina na lata 2024 - 2030” znajduje się w poniższym załączniku.
Uwagi w konsultacjach pisemnych prosimy składać za pomocą formularza
znajdującego się w załączniku poniżej. Uwagi pisemne składać można:
a) poprzez przesłanie arkusza na adres poczty elektronicznej: urzad@gminaskawina.pl (za ważne uznaje się stanowiska przesłane w postaci obrazu elektronicznego arkusza konsultacyjnego, o którym mowa powyżej, z podpisem osoby zgłaszającej, rekomendowane jest dołączenie tożsamej wersji edytowalnej dokumentu np. w formacie .doc, .rtf;
b) przez złożenie na Dzienniku Podawczym Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, Rynek 14, 32-050 Skawina, w godzinach pracy urzędu,
c) pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, ul. Rynek 1, 32- 050 Skawina (decyduje data wpływu do Urzędu),
d) poprzez system ePUAP, adres skrytki Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie ePUAP: /umigskawina/SkrytkaESP. Za ważne uznaje się stanowiska przesłane w postaci skanu podpisanego formularza zgłaszania uwag lub dokumentu podpisanego elektronicznie (za pomocą podpisu zaufanego, bezpiecznego kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego z e-dowodu); rekomendowane jest dołączenie tożsamej wersji edytowalnej dokumentu np. w formacie .doc, rtf;
Zapraszamy do aktywnego uczestnictwa w konsultacjach poprzez
zgłaszanie uwag do dokumentu oraz obecność na spotkaniu
konsultacyjnym.