Zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Gminy Skawina 128.2024 z dnia 21 maja 2024 rozpoczynamy konsultacje społeczne projektu „Strategie Rozwiązywania Problemów Społecznych w gminie Skawina na lata 2024 - 2030”.

Zasięg konsultacji

Konsultacje mają zasięg ogólnogminny – skierowane są do wszystkich mieszkańców Gminy Skawina, którzy ukończyli 16 lat.

Termin rozpoczęcia i zakończenia konsultacji:

  • Rozpoczęcie konsultacji: 29 maja 2024 r.
  • Zakończenie konsultacji: 19 czerwca 2024 r.

Harmonogram konsultacji:

  • 22 maja 2024 r. - głoszenie zamiaru przeprowadzenia konsultacji
  • 29 maja 2024 r. - rozpoczęcie konsultacji
  • od 29 maja 2024 r. do 19 czerwca 2024 r. - konsultacje pisemne
  • 4 czerwca 2024 r. - spotkanie publiczne z mieszkańcami i przedstawicielami organizacji pozarządowych
  • 19 czerwca 2024 r. - zakończenie konsultacji 
  • nie później niż do 19 lipca 2024 r. - opublikowanie raportu podsumowującego konsultacje

Projekt „Strategie Rozwiązywania Problemów Społecznych w gminie Skawina na lata 2024 - 2030”  znajduje się w poniższym załączniku.

Uwagi w konsultacjach pisemnych prosimy składać za pomocą formularza znajdującego się w załączniku poniżej. Uwagi pisemne składać można:

a) poprzez przesłanie arkusza na adres poczty elektronicznej: urzad@gminaskawina.pl (za ważne uznaje się stanowiska przesłane w postaci obrazu elektronicznego arkusza konsultacyjnego, o którym mowa powyżej, z podpisem osoby zgłaszającej, rekomendowane jest dołączenie tożsamej wersji edytowalnej dokumentu np. w formacie .doc, .rtf;

b) przez złożenie na Dzienniku Podawczym Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, Rynek 14, 32-050 Skawina, w godzinach pracy urzędu,

c) pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, ul. Rynek 1, 32- 050 Skawina (decyduje data wpływu do Urzędu),

d) poprzez system ePUAP, adres skrytki Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie ePUAP: /umigskawina/SkrytkaESP. Za ważne uznaje się stanowiska przesłane w postaci skanu podpisanego formularza zgłaszania uwag lub dokumentu podpisanego elektronicznie (za pomocą podpisu zaufanego, bezpiecznego kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego z e-dowodu); rekomendowane jest dołączenie tożsamej wersji edytowalnej dokumentu np. w formacie .doc, rtf;


Zapraszamy do aktywnego uczestnictwa w konsultacjach poprzez zgłaszanie uwag do dokumentu oraz obecność na spotkaniu konsultacyjnym.