Burmistrz Miasta i Gminy Skawina informuje o zmianie ogłoszenia o konkursie w celu doprecyzowania zapisu.
§ 3 ust. 3 pkt 3) Zarządzenia Nr 317.2025 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina z dnia 19 listopada 2025 r. w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na wsparcie poprzez udzielenie dotacji organizacjom pozarządowym i podmiotom wymienionym w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na realizację zadania publicznego z zakresu: „Organizacja wypoczynku zimowego w formie półkolonii na terenie gminy dla dzieci i młodzieży z terenu gminy” w 2026 r., ustalenia kryteriów oceny ofert w tym konkursie oraz powołania komisji ds. oceny ofert konkursowych uzyskuje następujące brzmienie:
„poziom kosztów administracyjnych, tj. stanowiących tę część kosztów oferenta, które nie mogą zostać bezpośrednio przyporządkowane do konkretnego działania lub usługi, będących wynikiem realizowanego zadania, pokrywanych wyłącznie ze środków finansowych, nie może przekroczyć 10% wartości dotacji. Koszty administracyjne mogą obejmować w szczególności:
a) koszty zarządu (m.in. koordynacja projektu, obsługa księgowa projektu);
b) opłaty administracyjne (np. opłaty za najem powierzchni biurowych);
c) opłaty za energię elektryczną, cieplną, gazową, wodę oraz inne media;
d) usługi pocztowe, telefoniczne, internetowe;
e) koszty materiałów biurowych i artykułów piśmienniczych (np. długopisów, papieru, teczek, toneru do drukarek) zużytych na potrzeby projektu do celów administracyjnych;
f) środki do utrzymania czystości pomieszczeń”.
W poprzednim brzmieniu punktu nie doprecyzowano, że zapis ten dotyczy wyłącznie kosztów pokrywanych ze środków finansowych. Pozostałe koszty mogą być pokryte z wkładu osobowego.
Link do ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej (KLIKNIJ TUTAJ).
Dodatkowych informacji udziela:
- Dorota Bal, tel.: 12 277 01 03, e-mail: d.bal@gminaskawina.pl



