Na podstawie art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1990 z późn. zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Skawina podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przeznaczonej do oddania w użyczenie na czas nieoznaczony.
Przedmiotem użyczenia jest nieruchomość ozn. jako dz. nr 237/3, o pow. 0,1465 ha, obj. księgą wieczystą nr KR3I/00023193/8, położona w Polance Hallera, stanowiąca własność Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Gminy Skawina.
Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Skawina – etap I zatwierdzonym Uchwałą Nr XVII/217/16 Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 23 marca 2016r.(Dz. Urz. Woj. Mał. z dnia 13 kwietnia 2016 r.- poz. 2430) działka znajduje się w terenie o następującym przeznaczeniu:
- tereny zabudowy usługowej z zakresu usług publicznych – Symbol Planu: K1UP.
Nieruchomość zabudowana budynkiem remizy OSP zostaje przeznaczona do oddania w nieodpłatne użyczenie na cele objęte statutem, zgodnie z jego przeznaczeniem i jego ochroną.
Wykaz ten zostaje wywieszony na okres 21 dni w terminie od dnia 3 września 2021 r. do dnia 23 września 2021 r. na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, ul. Rynek 3. Wykaz zostaje również zamieszczony na stronie internetowej www.gminaskawina.pl w zakładce Urząd (Ogłoszenia urzędowe) i w Biuletynie Informacji Publicznej. Ponadto informacja o wywieszonym wykazie zostaje podana do publicznej wiadomości w prasie lokalnej o zasięgu obejmującym co najmniej powiat.
Informacji w powyższej sprawie udziela Wydział Mienia i Geodezji Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, ul. Rynek 3, pok. nr 7, tel. (12) 277-01-57.