Na podstawie art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Skawina podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przeznaczonej do oddania w użyczenie na okres do 10-ciu lat.
Przedmiotem użyczenia są pomieszczenia o łącznej powierzchni 110 m2, znajdujące się na I piętrze budynku oznaczonego numerem porządkowym 9 przy ul. św. Jana Pawła II, poł.na nieruchomości ozn. jako dz. nr 1759 o pow. 0,04 ha, poł. w Woli Radziszowskiej, stanowiącej własność Gminy Skawina.
Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Skawina – etap I zatwierdzonym Uchwałą Nr XVII/217/16 Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 23 marca 2016r.(Dz. Urz. Woj. Mał. z dnia 13 kwietnia 2016 r.- poz. 2430) działka nr 1759, znajduje się w terenie o następującym przeznaczeniu:
- tereny zabudowy usługowej z zakresu usług publicznych – Symbol Planu: O1UP.
Wyżej opisany Przedmiot Użyczenia zostaje przeznaczony do oddania w nieodpłatne użyczenie na cele funkcjonowania Filii Miejskiej Biblioteki Publicznej w Woli Radziszowskiej.
Wykaz ten zostaje wywieszony na okres 21 dni w terminie od dnia 11 marca 2022 r. do dnia 31 marca 2022 r. na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, ul. Rynek 3. Wykaz zostaje również zamieszczony na stronie internetowej www.gminaskawina.pl w zakładce Urząd (Ogłoszenia urzędowe) i w Biuletynie Informacji Publicznej. Ponadto informacja o wywieszonym wykazie zostaje podana do publicznej wiadomości w prasie lokalnej o zasięgu obejmującym co najmniej powiat.
Informacji w powyższej sprawie udziela Wydział Mienia i Geodezji Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, ul. Rynek 3, pok. nr 7, tel. (12) 277-01-57.