Na podstawie art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Skawina podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przeznaczonej do oddania w użyczenie na czas oznaczony do dnia 09.11.2025 r.

Przedmiotem użyczenia jest nieruchomość ozn. jako dz. nr 509 o pow. 0,0187 ha, poł. w Wielkich Drogach, obj. księgą wieczystą nr KR3I/00018174/1, stanowiąca własność Gminy Skawina.

Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Skawina przedmiot użyczenia znajduje się w terenie o następującym przeznaczeniu:

- tereny zabudowy usługowej z zakresu usług publicznych – Symbol Planu: N3UP;

- tereny tras komunikacyjnych – publiczne drogi klasy lokalnej – Symbol Planu: KDL;

- tereny tras komunikacyjnych – drogi wewnętrzne – Symbol Planu: KDW.

Wyżej opisany Przedmiot Użyczenia zostaje przeznaczony do oddania w nieodpłatne użyczenie na cele związane z funkcjonowaniem Ochotniczej Straży Pożarnej w Wielkich Drogach, zgodnie ze statutem, w tym m.in. przebudowa i rozbudowa budynku remizy strażackiej.

Wykaz ten zostaje wywieszony na okres 21 dni w terminie od dnia 6 lipca 2023 r. do dnia 26 lipca 2023 r. na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, ul. Rynek 3. Wykaz zostaje również zamieszczony na stronie internetowej www.gminaskawina.pl w zakładce Urząd i Rada (Ogłoszenia urzędowe) i w Biuletynie Informacji Publicznej. Ponadto informacja o wywieszonym wykazie zostaje podana do publicznej wiadomości w prasie lokalnej o zasięgu obejmującym co najmniej powiat.

Informacji w powyższej sprawie udziela Wydział Mienia i Geodezji Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, ul. Rynek 3, pok. nr 7, tel. (12) 277-01-57.