Na podstawie art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Skawina podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przeznaczonej do oddania w użyczenie na okres do 10-ciu lat.

Przedmiotem użyczenia są pomieszczenia: nr 0/6 o pow. 6,20 m2, nr 0/15 o pow. 38,55 m2 oraz nr 0/16 o pow. 4,55 m2 (łączna pow. 49,30 m2) w budynku pod adresem ul. św. Floriana 77A w Krzęcinie, położonym na działce nr 1161/1 o pow. 0,46 ha, obj. księgą wieczystą nr KR3I/00027990/3, stanowiącej własność Gminy Skawina.

Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Skawina, działka nr 1161/1, znajduje się w terenie o następującym przeznaczeniu:

- tereny sportu i rekreacji – Symbol Planu: I1US,

- tereny rolnicze – Symbol Planu: R.

Wyżej opisany Przedmiot Użyczenia zostaje przeznaczony do oddania w nieodpłatne użyczenie w celu realizacji projektu związanego z doposażeniem pomieszczeń świetlicy.

Wykaz ten zostaje wywieszony na okres 21 dni w terminie od dnia 5 grudnia 2023 r. do dnia 25 grudnia 2023 r. na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, ul. Rynek 3. Wykaz zostaje również zamieszczony na stronie internetowej www.gminaskawina.pl w zakładce Urząd i Rada (Ogłoszenia urzędowe) i w Biuletynie Informacji Publicznej. Ponadto informacja o wywieszonym wykazie zostaje podana do publicznej wiadomości w prasie lokalnej o zasięgu obejmującym co najmniej powiat.

Informacji w powyższej sprawie udziela Wydział Mienia i Geodezji Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, ul. Rynek 3, pok. nr 7, tel. (12) 277-01-57.