Na podstawie art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1145) Burmistrz Miasta i Gminy Skawina podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przeznaczonej do oddania w użyczenie na okres 5 lat.
Przedmiotem użyczenia są stanowiące własność Gminy Skawina: część dz. nr 1152/13 o pow. 0,1178 ha, część dz. nr 1155/2 o pow. 0,1408 ha, część dz. nr 1156/1 o pow. 0,1676 ha, część dz. nr 1161/1 o pow. 0,1604 ha, część dz. nr 1164/2 o pow. 0,0997 ha, stanowiące boisko sportowe o nawierzchni trawiastej wraz z przynależną infrastrukturą oraz trybuny, a także pomieszczenia o łącznej pow. 178,73 m2, obejmujące m.in. szatnie i zaplecze sanitarne, znajdujące się w budynku pod adresem ul. św. Floriana 77A, położonym na dz. nr 1161/1 w Krzęcinie.
Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Skawina przedmiot użyczenia, znajduje się w terenie o następującym przeznaczeniu:
- tereny sportu i rekreacji – Symbol Planu: I1US.
Wyżej opisany Przedmiot Użyczenia zostaje przeznaczony do oddania w nieodpłatne użyczenie na cele sportowe zgodnie ze statutem.
Wykaz ten zostaje wywieszony na okres 21 dni w terminie od dnia 10 października 2024 r. do dnia 30 października 2024 r. na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, ul. Rynek 3. Wykaz zostaje również zamieszczony na stronie internetowej www.gminaskawina.pl w zakładce Urząd i Rada (Ogłoszenia urzędowe) i w Biuletynie Informacji Publicznej. Ponadto informacja o wywieszonym wykazie zostaje podana do publicznej wiadomości w prasie lokalnej o zasięgu obejmującym co najmniej powiat.
Informacji w powyższej sprawie udziela Wydział Mienia i Geodezji Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, ul. Rynek 3, pok. nr 7, tel. (12) 277-01-57.