
Na podstawie art. 5a ust.1 ustawy z dnia
8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z
późn. zm.), Uchwały NR XXXIII/486/21 Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 7
lipca 2021 r. w sprawie wyrażenia akceptacji dla przeprowadzenia
konsultacji społecznych w sprawie uchwalenia statutu Gminy Skawina oraz
§13
i §14 Załącznika do Uchwały Nr XIII/168/15 Rady Miejskiej w Skawinie z
dnia 25 listopada 2015 r. w sprawie przyjęcia „Zasad i trybu
przeprowadzenia konsultacji społecznych na terenie Gminy Skawina”,
zmienionej Uchwałą Nr XXX/431/17 Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 31
maja 2017 r. oraz Uchwałą Nr VI/61/19 Rady Miejskiej Skawinie z dnia 27
marca 2019 r.,
Burmistrz Miasta i Gminy Skawina zaprasza do udziału w konsultacjach społecznych dotyczących projektu Statutu Gminy Skawina.
Ogólne zasady konsultacji:
- rozpoczęcie konsultacji: 16 lipca 2021 r.
- zakończenie konsultacji: 15 sierpnia 2021 r.
Konsultacje przeprowadza się w formie pisemnej:
- poprzez przesłanie arkusza na adres poczty elektronicznej: rada@gminaskawina.pl (za ważne uznaje się stanowiska przesłane w postaci obrazu elektronicznego arkusza konsultacyjnego, o którym mowa powyżej, z podpisem osoby zgłaszającej, rekomendowane jest dołączenie tożsamej wersji edytowalnej dokumentu np. w formacie .doc, .rtf;
- przez złożenie na Dzienniku Podawczym Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, Rynek 14, 32-050 Skawina, w godzinach pracy urzędu,
- pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, ul. Rynek 1, 32- 050 Skawina (decyduje data wpływu do Urzędu),
- poprzez system ePUAP, adres skrytki Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie ePUAP: /umigskawina/SkrytkaESP. Za ważne uznaje się stanowiska przesłane w postaci skanu podpisanego formularza zgłaszania uwag lub dokumentu podpisanego elektronicznie (za pomocą podpisu zaufanego, bezpiecznego kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego z e-dowodu); rekomendowane jest dołączenie tożsamej wersji edytowalnej dokumentu np. w formacie .doc, .rtf;
Szczegóły dotyczące konsultacji TUTAJ