Na podstawie art. 5a ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.Dz.U.2024 poz. 1465) oraz §13 i §14 Załącznika do Uchwały Nr XIII/168/15 Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 25 listopada 2015 r. w sprawie przyjęcia „Zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji społecznych na terenie Gminy Skawina”, zmienionej Uchwałą Nr XXX/431/17 Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 31 maja 2017 r. oraz Uchwałą Nr VI/61/19 Rady Miejskiej Skawinie z dnia 27 marca 2019 r., zarządza się, co następuje:

Przedmiot konsultacji:

1. Postanawia się przeprowadzić konsultacje społeczne, których przedmiotem jest projekt „Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Skawina na rok 2025”, stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

2. Konsultacje prowadzone są w celu poznania opinii, złożenia uwag bądź propozycji w zakresie projektu, o którym mowa w ust. 1.

Zasięg konsultacji:

Konsultacje mają zasięg ogólnogminny- skierowane są do wszystkich mieszkańców Gminy Skawina.

Termin rozpoczęcia i zakończenia konsultacji:

1. Rozpoczęcie konsultacji: 9 grudnia 2024r.

2. Zakończenie konsultacji: 30 grudnia 2024r.

Formy konsultacji

Konsultacje przeprowadza się w formie:

1. pisemnej- poprzez przyjmowanie uwag z zastosowaniem arkusza konsultacyjnego stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia. Uwagi przyjmowane będą:

- w siedzibie Centrum Usług Społecznych, ul. Popiełuszki 17, pok. 3 lub za pomocą poczty elektronicznej na adres mgops@skawina.net

- na Dzienniku Podawczym Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, Rynek 14, 32-050 Skawina, w godzinach pracy urzędu lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: urzad@gminaskawina.pl

Pozostałe informacje dotyczące konsultacji, projekt "Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Skawina na rok 2025” oraz formularz konsultacyjny znajdują się w poniższych załącznikach.