Działając na podstawie §15 załącznika do uchwały nr XIII/168/15 Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 25 listopada 2015 r. w sprawie przyjęcia „Zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych na terenie Gminy Skawina”, zmienionej uchwałą nr XXX/431/17 Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 31 maja 2017 r. oraz uchwałą nr VI/61/19
Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 27 marca 2019 r., Burmistrz Miasta i Gminy Skawina przedkłada raport z konsultacji społecznych w zakresie projektu „Program Usług Społecznych w Gminie Skawina na lata 2024 - 2026”.
CEL KONSULTACJI:
- poznanie opinii, złożenie uwag bądź propozycji przez zainteresowane strony w zakresie wprowadzenia zmian.
PODMIOTY ZAANGAŻOWANE W KONSULTACJE:
- zgodnie z zarządzeniem nr 233.2024 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina z dnia 22 sierpnia 2024 r. konsultacje miały zasięg ogólnogminny – skierowane były do wszystkich mieszkańców gminy Skawina, którzy ukończyli 16 lat.
W toku prowadzonych konsultacji zaproszenie do złożenia uwag skierowano do mieszkańców Gminy Skawina.
PRZEBIEG I WYKORZYSTANE FORMY KONSULTACJI:
- konsultacje społeczne prowadzone były w terminie od 2 września – 23 września 2024 r. Ogłoszenie konsultacji było poprzedzone zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Skawina nr 233.2024 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina z dnia 22 sierpnia 2024 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych w zakresie projektu
„Program Usług Społecznych w Gminie Skawina na lata 2024 - 2026”;
- konsultacje przeprowadzono w formie:
- pisemnej – poprzez przyjmowanie uwag z zastosowaniem arkusza konsultacyjnego stanowiącego załącznik do zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Skawina nr 233.2024 z dnia 22 sierpnia 2024 r., poprzez złożenie pisemnych wniosków (z zastosowaniem wskazanego arkusza konsultacyjnego) w siedzibie tut. Urzędu, ul. Rynek 14, pok. 1, lub za pomocą poczty elektronicznej na adres urzad@gminaskawina.pl;
LICZBA OSÓB I/LUB ORGANIZACJI UCZESTNICZĄCYCH W KONSULTACJACH:
- podczas prowadzonych konsultacji pisemnych nie została zgłoszona żadna uwaga;