Na podstawie art. 5a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 ze zmianami)oraz uchwały nr VI/61/19 Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 27 marca 2019 roku w sprawie zmiany Uchwały Nr XIII/168/15 Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 25 listopada 2015 r. w sprawie przyjęcia „Zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych na terenie Gminy Skawina”, zmienionej Uchwałą Nr XXX/431/17 Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 31 maja 2017 r. oraz wprowadzenia tekstu jednolitego „Zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych na terenie Gminy Skawina” Burmistrz Miasta i Gminy Skawina zaprasza do udziału w konsultacjach społecznych projektu „Polityki Społecznej dla gminy Skawina na lata 2022-2026”

Ogólne zasady konsultacji:

Rozpoczęcia konsultacji: 14 marca 2022r.

Zakończenie konsultacji: 4 kwietnia 2022r.

Konsultacje przeprowadza się w formie pisemnej – poprzez przyjmowanie uwag z zastosowaniem arkusza konsultacyjnego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia, poprzez złożenie pisemnych wniosków (z zastosowaniem wskazanego arkusza konsultacyjnego), który należy:

  • złożyć na Dzienniku Podawczym w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Skawina, ul. Rynek 14, pok. 1,
  • zeskanować i przesłać na adres mailowy: urzad@gminaskawina.pl lub
  • przesłać pocztą na adres: Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, ul. Rynek 1, 32-050 Skawina (decyduje data wpływu do tut. Urzędu).

Komórką odpowiedzialną za merytoryczny zakres przedmiotowych konsultacji jest Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia, UMiG w Skawinie, ul. Ks. J. Popiełuszki 17, 32-050 Skawina.

Dokumentacja dotycząca przedmiotu konsultacji znajduje się w poniższych załącznikach oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.