Uprzejmie informujemy, że od dnia 13 kwietnia 2021 r. oferty realizacji zadań publicznych w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. 2020 poz. 1057 z późn. zm.) należy składać za pośrednictwem systemu Witkac.pl. Po złożeniu oferty w systemie należy wydrukować potwierdzenie, podpisać je i złożyć na Dzienniku Podawczym Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, ul. Rynek 14, w ciągu 14 dni od złożenia oferty w systemie. Potwierdzenie można również wysłać pocztą.


O czym warto pamiętać, składając ofertę realizacji zadania?

  • maksymalna dotacja od samorządu może wynosić 10 000 zł;
  • organizacja musi wnieść wkład min. 30% (w tym wkład własny finansowy, osobowy i rzeczowy i/lub wpłaty od uczestników zadania);
  • realizacja zadania publicznego współfinansowanego w ramach art. 19 a może trwać maksymalnie 90 dni;
  • łączna kwota środków finansowych przekazanych tej samej organizacji lub temu samemu podmiotowi wymienionemu w art. 3 ust. 3, w danym roku kalendarzowym, nie może przekroczyć kwoty 20 000 zł.


Więcej informacji o trybie pozakonkursowym: KLIKNIJ TUTAJ.


Dodatkowych informacji udzielają: