Rynek 12, I piętro - pok. 6
Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres główny urzędu: urzad@gminaskawina.pl
STRUKTURA:
- Kierownik biura: Elżbieta Mueck, tel.: 12 2770 179
- Anita Wrona - główny specjalista, tel.: 12 2770 179
- Wojciech Opyrchał - inspektor, tel.: 12 2770 163
ZAKRES DZIAŁANIA:
Do zadań Biura Zamówień Publicznych należy w szczególności:
- Przygotowanie i prowadzenie we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi, postępowań związanych z udzielaniem zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30 000 Euro, a w szczególności:
1) przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
2) przygotowanie treści i publikowanie ogłoszeń dotyczących zamówień
w Biuletynie Zamówień Publicznych, Biuletynie Informacji Publicznej oraz Dzienniku Urzędowym UE;
3) organizowanie pracy komisji przetargowej, udział w pracach komisji oraz badaniu i ocenie ofert;
4) udział w negocjacjach z wykonawcami ubiegającymi się o udzielenie zamówienia w trybach niekonkurencyjnych;
5) prowadzenie rejestru zamówień publicznych, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30 000 Euro. - Koordynacja zamówień prowadzonych na podstawie zarządzenia Burmistrza.
- Opracowanie zasad i trybu udzielania przez komórki organizacyjne Urzędu zamówień publicznych do 30 000 Euro, w tym m.in.:
1) prowadzenie rejestru zamówień publicznych do 30 000 Euro organizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu;
2) koordynowanie i nadzorowanie zamówień publicznych do 30 000 Euro. - Tworzenie rocznych planów zamówień.
- Zapewnienie obsługi proceduralnej i formalno-prawnej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy, usługi i roboty budowlane.
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań oraz sprawowanie pieczy nad archiwizacją wytworzonej dokumentacji.
- Przygotowywanie propozycji umów we współpracy z Biurem Obsługi Prawnej i właściwym wydziałem merytorycznym oraz nadzór nad ich podpisaniem.
- Sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
- Udostępnianie ofert oraz udzielanie informacji dotyczących prowadzonych postępowań, w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Nadzorowanie działań dotyczących zamówień publicznych prowadzonych przez komórki organizacyjne Urzędu.
- Konsultacje dotyczące realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych w jednostkach organizacyjnych Gminy.
- Reprezentowanie Urzędu, w ramach udzielonych upoważnień, w kontaktach z wykonawcami, Urzędem Zamówień Publicznych oraz innymi instytucjami związanymi z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Burmistrza bądź zleconych do realizacji przez Zastępców Burmistrza, Sekretarza lub Skarbnika.