Menu
Patronat Burmistrza
Patronat Burmistrza Norberta Rzepisko przyznawany jest imprezom oraz wydarzeniom o randze i znaczeniu międzynarodowym, ogólnopolskim, ponadregionalnym i regionalnym mającym wieloletnią tradycję, których realizacja przyczynia się do promocji Gminy Skawina.
Co, gdzie, jak:
HONOROWE PATRONATY:
- przyznaje i cofa Burmistrz Miasta i Gminy Skawina;
- jest wyróżnieniem honorowym i podkreśla szczególny charakter imprezy lub wydarzenia organizowanego na terenie Miasta i Gminy Skawina;
- przyznanie Patronatu Burmistrza Miasta i Gminy Skawina odbywa się w oparciu o opinię właściwego merytorycznie wydziału (jednostki równorzędnej) UMiG w Skawinie lub jednostki organizacyjnej Gminy oraz Sekretarza Gminy , na temat organizowanej imprezy lub wydarzenia;
- może być przyznany imprezom lub wydarzeniom o zasięgu, randze i znaczeniu międzynarodowym, ogólnopolskim, regionalnym lub lokalnym, służącymi promocji Gminy Skawina, a w szczególności: upowszechnianiu kultury fizycznej i sportu, ochronie zdrowia i profilaktyce zdrowotnej, integracji społecznej, wymianie wiedzy i doświadczeń związanych z rozwojem nauki, kultury i turystyki, utrwalaniu tożsamości lokalnej oraz promocji dziedzictwa kulturalnego oraz historycznego, ochronie środowiska i promocji ekologii, rozwojowi gospodarki - niemającymi charakteru komercyjnego;
- przyznanie Patronatu Burmistrza Miasta i Gminy Skawina nie oznacza deklaracji wsparcia finansowego lub organizacyjnego;
- informacja o przyznaniu lub odebraniu wyróżnienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie.
Kto może wystąpić z wnioskiem o przyznanie Patronatu:
Wniosek o przyznanie Patronatu Burmistrza Miasta i Gminy Skawina może złożyć organizator wydarzenia (imprezy) lub osoba przez niego wyznaczona.
Co zawiera wniosek:
- nazwisko, imię lub nazwę wnioskodawcy wraz z danymi teleadresowymi oraz numer PESEL lub NIP;
- opis planowanego wydarzenia lub imprezy oraz główne cele przedsięwzięcia;
- termin oraz miejsce wydarzenia lub imprezy;
- zasięg wydarzenia lub imprezy;
- informacje wskazujące innych partnerów i/lub współorganizatorów;
- informacje na temat wnioskodawcy oraz realizowanych przez niego działań.
Wniosek w postaci formularza dostępny jest poniżej, a także na Dzienniku Podawczym UMiG w Skawinie, ul. Rynek 14, pok.1.
Kiedy i gdzie należy złożyć wniosek:
Termin składania wniosku o przyznanie Patronatu Burmistrza Miasta i Gminy Skawina nie może być krótszy niż 30 dni przed data planowanej imprezy lub wydarzenia. Wnioski po tym terminie nie będą rozpatrywane. Wniosek można złożyć na Dzienniku Podawczym UMiG w Skawinie, ul. Rynek 14, pok. 1 lub przesłać pocztą na w/w adres, lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: urzad@gminaskawina.pl.
Jak przebiega procedura przyznania Patronatu Burmistrza Miasta i Gminy Skawina:
Termin odpowiedzi na wniosek:
Do 30 dni od daty złożenia wniosku i jest zależny od ilości wniosków oczekujących w danym momencie na rozpatrzenie przez Burmistrza Miasta i Gminy Skawina.
Jakie są obowiązki organizatora po otrzymaniu pozytywnej odpowiedzi:
- poinformowanie uczestników o przyznanym wyróżnieniu;
- umieszczenie informacji o przyznanym Patronacie we wszystkich materiałach promocyjnych, reklamowych i informacyjnych;
- umieszczenie znaków oraz materiałów promocyjnych Gminy Skawina w widocznym miejscu podczas trwania imprezy lub wydarzenia;
- złożenie sprawozdania z przebiegu imprezy lub wydarzenia w ciągu 30 dni od zakończenia.
AKTY PRAWNE:
zapraszamy do zapoznania się z kompletem załączników
Dodatkowych informacji udziela:
- Michał Sumera - rzecznik prasowy, inspektor, pok. 17, tel.: 12 2770 138