ul. Rynek 1
parter - pok. 4, 6, 7


Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres główny urzędu: urzad@gminaskawina.pl


STRUKTURA:

  • Kierownik: Agata Biela, pok. 4, tel.: 12 2770 123
  • Z-ca Kierownika: Iwona Monica - inspektor, pok. 4, tel.: 12 2770 122
  • Teresa Baltaza - inspektor, pok. 4, tel.: 12 2770 122
  • Klaudia Musiał - pomoc administracyjna, pok. 6, tel.: 12 2770 114
  • Marzena Zaporowska-Oleksiak - inspektor, pok. 4, tel.: 12 2770 123
  • Joanna Brożek - inspektor, pok. 7, tel.: 12 2770 176
  • Iwona Baran - inspektor, pok. 7, tel.: 12 2770 176
  • Dominika Maślanka - pracownik I stopnia - roboty publiczne, pok. 6


ZAKRES  DZIAŁANIA:

Do zadań Wydziału Finansowego należy w szczególności:

  1. Przygotowywanie projektu uchwały budżetowej wraz z objaśnieniami;
  2. Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawie zmian budżetu oraz zmian w budżecie;
  3. Przygotowywanie projektu wieloletniej prognozy finansowej wraz z objaśnieniami przyjętych wartości;
  4. Przygotowywanie informacji półrocznej i rocznej o przebiegu wykonania budżetu z zestawieniami tabelarycznymi;
  5. Przygotowywanie projektów uchwał zmieniających wieloletnią prognozę finansową.
  6. Przygotowywanie informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej za I półrocze;
  7. Przygotowywanie niezbędnych danych do oceny gospodarki finansowej Gminy;
  8. Zarządzanie finansami w ramach udzielonych pełnomocnictw, w tym lokowanie wolnych środków i pozyskiwanie środków z kredytów i pożyczek oraz z emisji obligacji;
  9. Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej Urzędu oraz Gminy oraz sporządzanie pozostałych sprawozdań finansowych i statystycznych Urzędu oraz Gminy
  10. Prowadzenie obsługi finansowo – księgowej organu i jednostki;
  11. Przygotowywanie materiałów niezbędnych do udzielania dotacji z budżetu Gminy;
  12. Rozliczanie udzielonych i otrzymanych dotacji;
  13. Nadzór i kontrola nad działalnością finansową gminnych jednostek organizacyjnych;
  14. Obsługa kredytów i pożyczek zaciąganych oraz udzielanych przez Gminę;
  15. Rozliczanie podatku od towarów i usług w zakresie działania Gminy oraz sporządzanie stosownych deklaracji;
  16. Opracowywania projektów przepisów wewnętrznych wynikających z przepisów o rachunkowości;
  17. Prowadzenie ewidencji wydatków bieżących i majątkowych Gminy;
  18. Prowadzenie ewidencji dochodów niepodatkowych i ich windykacja,
  19. Naliczanie, wypłata i rozliczanie wynagrodzeń z tytułu umów zleceń i umów o dzieło, prowadzenie rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym;
  20. Sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją planu finansowego realizowanego przez poszczególne wydziały/biura;
  21. Ewidencja druków ścisłego zarachowania;
  22. Ewidencja wartości majątku;
  23. Rozliczania wyników inwentaryzacji;
  24. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Burmistrza.