Menu
Biuro Rady Miejskiej
- Kierownik biura: Katarzyna Nowak, pok. 3, tel.: 12 277 01 96
- Jolanta Kowalówka, podinspektor, pok. 3, tel.: 12 277 01 95
- Wiktoria Hytkowska, pracownik II stopnia roboty publiczne, pok. 3, tel.: 12 277 01 95
1. Obsługa Rady Miejskiej, w tym m.in.:
1) obsługa organizacyjna i kancelaryjno-biurowa Rady Miejskiej w zakresie zleconym przez Przewodniczącego, w szczególności sesji Rady Miejskiej, komisji stałych i doraźnych oraz zespołów kontrolnych;
2) prowadzenie zbiorów i rejestrów uchwał, wniosków i opinii komisji, przepisów gminnych, rejestru odznaczeń, delegacji radnych;
3) prowadzenie rejestru skarg i wniosków, których organem właściwym do ich rozpatrzenia jest Rada Miejska;
4) publikowanie i aktualizacja informacji dot. sesji i prac komisji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Urzędu;
5) sporządzanie uchwał w formacie .xml i przekazywanie uchwał/aktów prawa miejscowego do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego;
6) prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych;
7) sporządzanie list diet radnych;
8) prowadzenie spraw związanych z wyborem ławników sądów powszechnych.
2. Organizacja wyborów organów wykonawczych jednostek pomocniczych Gminy.
3. Obsługa jednostek pomocniczych Gminy w zakresie zleconym przez Burmistrza.
4. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Burmistrza.